Θεωρίες μάθησης για εκπαιδευτικούς / Bigge, Morris L. ; μετάφραση: Αριστοτέλης Κάντας και Αλεξάνδρα Χατζή ; επιμέλεια: Νίκος Ράπτης
Language: Ελληνική.Country: Ελλάδα.Publication: Αθήνα : Πατάκης, 1999Description: 536 σ. ; 24 εκ.ISBN: 960-293-491-3.Series: 2Dewey: 370.1523, 23Bibliography: ευρετήριο: σ. 505-534.Subject - Topical Name: ΜάθησηItem type | Current library | Call number | Materials specified | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας Βιβλιοστάσιο Ενηλίκων | 370.152 3 BIG (Browse shelf (Opens below)) | 56042 | Available | 0100009138 | ||
![]() |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας Βιβλιοστάσιο Ενηλίκων | 370.152 3 BIG (Browse shelf (Opens below)) | 83337 | Available | 0100009139 |
Τίτλος πρωτοτύπου: Learning theories for teachers
ευρετήριο: σ. 505-534
There are no comments on this title.