Το μέλλον της εκπαίδευσης : Piaget, Jean ; Καντάς, Αριστοτέλης μετ. ; Μητσού-Παππά, Μαριλίζα επιμ.

Main Author: Συγγραφέας, Piaget, Jean, 1896-1980Secondary Author: Μεταφραστής, Θέμελης, Γιώργος, 1900-1976;Επιμελητής, Μητσού - Παππά, Μαριλίζα, [19--]-Language: Ελληνική.Country: Ελλάδα.Publication: Αθήνα : Υποδομή, 1979Description: 104 σ. ; 21 εκ.ISBN: 960-7183-25-8.Dewey: 370, 21Abstract: Οι περισσότερες σχολικές αποτυχίες δεν οφείλονται τόσο στις δυσκολίες της ύλης που διδάσκεται στα παιδιά όσο στον τρόπο της διδασκαλίας. Σ' αυτά τα δύο δοκίμια ο Πιαζέ αναπτύσσει τις βασικές απόψεις του πάνω στα θέματα της εκπαίδευσης και δεν κουράζεται να επαναλαμβάνει πως ο ρόλος του δασκάλου δεν είναι να παρέχει έτοιμες γνώσεις αλλά να παροτρύνει την αυτόνομη σκέψη του παιδιού. Γιατί η κατανόηση σαν προϋπόθεση της μάθησης είναι πάνω απ' όλα επινόηση, ανακάλυψη, εφεύρεση από το ίδιο το παιδί.Subject - Topical Name: Εκπαίδευση | Παιδαγωγική ψυχολογία
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Materials specified Copy number Status Date due Barcode
Books Books Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας
Αποθήκη
370 PIA (Browse shelf (Opens below)) 24700 Available 0100009322
Books Books Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας
Κινητή Βιβλιοθήκη
370 PIA (Browse shelf (Opens below)) 52170 Available 52170
Books Books Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας
Βιβλιοστάσιο Ενηλίκων
370 PIA (Browse shelf (Opens below)) 66380 Available 0100009324
Books Books Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας
Βιβλιοστάσιο Ενηλίκων
Non-fiction 370 PIA (Browse shelf (Opens below)) 96491 Available 0100051541

Τίτλος πρωτοτύπου: Ou va l'education

Οι περισσότερες σχολικές αποτυχίες δεν οφείλονται τόσο στις δυσκολίες της ύλης που διδάσκεται στα παιδιά όσο στον τρόπο της διδασκαλίας. Σ' αυτά τα δύο δοκίμια ο Πιαζέ αναπτύσσει τις βασικές απόψεις του πάνω στα θέματα της εκπαίδευσης και δεν κουράζεται να επαναλαμβάνει πως ο ρόλος του δασκάλου δεν είναι να παρέχει έτοιμες γνώσεις αλλά να παροτρύνει την αυτόνομη σκέψη του παιδιού. Γιατί η κατανόηση σαν προϋπόθεση της μάθησης είναι πάνω απ' όλα επινόηση, ανακάλυψη, εφεύρεση από το ίδιο το παιδί

There are no comments on this title.

to post a comment.
Koha by