Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη / Ναπολέων Μήτσης

Main Author: Συγγραφέας, Μήτσης, Ναπολέων Σπ., [19--]-Language: Ελληνική.Country: Ελλάδα.Publication: Αθήνα : Gutenberg, 1999Description: 270 σ. ; 22 εκ.ISBN: 960-01-0612-6.Series: 5Dewey: 407, 23Abstract: "[...] Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς (...) να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δεν μπορεί να περιορίζεται σε μια απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (όπως προέβλεπε η παραδοσιακή μέθοδος), αλλά ότι πρέπει να πάρει το χαρακτήρα μιας πολύπλοκης και σύνθετης διαδικασίας η οποία, για να καταστεί αποτελεσματική, από το ένα μέρος προϋποθέτει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, ενώ από το άλλο απαιτεί την εφαρμογή εξειδικευμένων μεθόδων και τεχνικών [...]». Έχοντας ως βάση τις διαπιστώσεις αυτές, ο συγγραφέας επιχειρεί με την παρούσα εργασία του, να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στον τομέα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας και να παράσχει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τα απαραίτητα στοιχεία που θα τους βοηθήσουν ώστε να ανανεώσουν τη διδακτική μεθοδολογία του γλωσικού μαθήματος και ν' ανταποκριθούν πληρέστερα στο έργο τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ).Bibliography: Βιβλιογραφία: σ. 253 - 260.; Ευρετήριο: σ. 265 - 270..Subject - Topical Name: Γλώσσα και γλώσσες -- Σπουδή και διδασκαλία
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Materials specified Copy number Status Date due Barcode
Books Books Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας
Αποθήκη
407 ΜΗΤ (Browse shelf (Opens below)) 47871 Available 0100013964
Books Books Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας, Κ.Μ. Κούμας
Βιβλιοστάσιο Ενηλίκων
Reference 407 ΜΗΤ (Browse shelf (Opens below)) 93533 Available 0100058373

Βιβλιογραφία: σ. 253 - 260.

Ευρετήριο: σ. 265 - 270.

"[...] Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς (...) να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δεν μπορεί να περιορίζεται σε μια απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (όπως προέβλεπε η παραδοσιακή μέθοδος), αλλά ότι πρέπει να πάρει το χαρακτήρα μιας πολύπλοκης και σύνθετης διαδικασίας η οποία, για να καταστεί αποτελεσματική, από το ένα μέρος προϋποθέτει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, ενώ από το άλλο απαιτεί την εφαρμογή εξειδικευμένων μεθόδων και τεχνικών [...]». Έχοντας ως βάση τις διαπιστώσεις αυτές, ο συγγραφέας επιχειρεί με την παρούσα εργασία του, να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στον τομέα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας και να παράσχει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τα απαραίτητα στοιχεία που θα τους βοηθήσουν ώστε να ανανεώσουν τη διδακτική μεθοδολογία του γλωσικού μαθήματος και ν' ανταποκριθούν πληρέστερα στο έργο τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

There are no comments on this title.

to post a comment.
Koha by